Новини та акції   Про Nescafé   Продукція   Кава та здоров'я   Коктейлі   Downloads
 
Русский
Українська
    
 
Початкова сторiнка    Кава та здоров'я    Здоров’я та... кава
 

Здоров’я та... кава

Каву п’ють в усьому світі, але чи знаєте ви, наскільки вона справді корисна? Було проведено багато досліждень, присвячених широкому спектру питань про каву та здоров’я людини. Наприклад, ми знаємо, що кава позитивно впливає на вільні радикали. Але виглядає, що кава може допомогти, навіть коли йдеться про діабет, хворобу Паркінсона і навіть астму.

Цей розділ допоможе вам позбутися невірних уявлень про каву.
Каву п’ють в усьому світі, кожного дня, й старі, й малі. У цьому документі містяться остані відкриття, які стосуються менш відомих переваг вживання кави для здоров’я людини.
 
Кава містить сотні складників, які можуть допомогти захистити організм від деяких найбільш розповсюджених захворювань нашого часу. Одним з найбільш дивовижних відкриттів виявилась висока кількість антиоксидантів у каві.
 
Від хвороби Паркінсона на даний момент страждають біля чотирьох мільйонів людей в усьому світі. Сьогодні існують підтверджені багатьма дослідженнями переконливі докази того, що вживання кави та кофеїна можуть знизити ризик захворювання хворобою Паркінсона.
 
Для тих з нас, хто задає собі питання, чи корисно випити чашку кави, наукові докази твердять, що кава, можливо, грає позитивну роль у роботі печінки. Ось відповіді та деякі з питань, які найчастіше задають з приводу кави та роботи печінки.

За матеріалами сайту www.nescafe.com
 
Помірні дози кофеїну, приблизно рівні двом чашкам кави, наполовину зменшують м'язовий біль після фізичних навантажень, - такий результат показали невеликі дослідження, уперше оприлюднені в грудні 2006 року в Інтернеті й надруковані в «Journal of Pain» у лютому. 
Кава, можливо найбільш уживаний напій у світі, здатний зменшити ризик захворювання діабетом, хворобами Альцгеймера й Паркінсона, деяких видів раку кишечнику, у тому числі, раку прямої кишки й печінки, каменів у бруньках, жовчних каменів, депресії й навіть самогубства, відповідно до заяв учасників дискусії, що обговорює його користь в «дискусійній сесії» Американського Суспільства Харчування на з'їзді по Експериментальній Біології 2007р., що відбулися наприкінці квітня у Вашингтоні, округ Колумбія. 
Споживання кави зменшує ризик раку матки (внутрішньо-маткової пухлини), незалежно від змісту кофеїну, - такий результат показали дослідження, опубліковані в березні в журналі “Cancer Science” – офіційному журналі Японської Асоціації Онкології. 
Як довели групні групові дослідження в Японії, засновані на прогнозуючому опиті народонаселення (JPHC дослідження), опубліковані в серпневому випуску «Журналу Онкології» (“Journal of Cancer”) регулярне споживання кави жінками здатне зменшити ризик захворювання раком товстого кишечника на 50%. 
Після проведення досліджень на тваринах, опублікованих в «Журналі Сільськогосподарської і Харчової Хімії» (“Journal of Agricultural and Food Chemistry”), в листопаді 2003 року, німецькі учені вперше визначили специфічний високоактивний протираковий компонент кави, названий метілпірідіном. Дана речовина зустрічається тільки в каві і продуктах, що містять каву і не зустрічається в більшості інших продуктів харчування і напоїв. 
Помірне споживання кави здатне зменшити ризик появи раку ротової порожнини, глотки, стравоходу. Такі результати показало епідеміологічне дослідження Ананди Дасанаяк, ад'юнкт-профессора коледжу Стоматології при Університеті Нью-Йорка, опубліковане в березні 2005 року в «Journal of Evidence-Вased Dental Practice». 
Помірне споживання кави в парі з фізичними вправами потенційно здатне запобігати сонячним опікам, які, у свою чергу, можуть привести до ракових захворювань, - до таких виводів прийшли учені університету Ратджерса, Нью-Джерсі (США), після проведення дослідів над тваринами, опублікованих в липні у виданні «Журналу Національної Академії Наук». 
Тривале вживання кави пов'язане з пониженням риски розвитку у чоловіків хворобливого запального захворювання – подагри. До такого висновку прийшли канадські учені після проведення 12-річних досліджень, опублікованих в червні в журналі «Артрит і ревматизм» (“Arthritis & Rheumatism”). 
Потребління кави знижує ризик розвитку раку печінки – це підтвердили результати мета-аналізу дев'яти епідеміологічних досліджень, опублікованих в травні в медичному журналі «Гастроентерологія» (“Gastroenterology”). 

Nescafé Classic

найкращий початок нового дня!

Nescafé Classic

Nescafé Espresso

Для прихільників справжнього Espresso

Nescafé Espresso
 
Новини та акції   |  Про Nescafé   |  Продукція   |  Кава та здоров'я   |  Коктейлі   |  Downloads   |  Вхід   |  Розсилка   |  Пошук   |  Контакти   |  Мапа сайту
 
 
гаряча лінія Nescafé:
0 800 50 05 06
усі дзвінки в межах України
із стаціонарних телефонів — безкоштовні
Розробка: